Collection of selfmade chokers (+ GIVEAWAY!)

roze

Chokers zijn helemaal de hype op dit moment. Winkels zoals ZARA verkopen hele mooie exemplaren, en op Instagram vindt je nu heel veel accounts van mensen die zelfgemaakte chokers verkopen. Ik als DIY-lover wou dit natuurlijk ook gaan proberen. Op dit moment heb ik al een mooie collectie van 11 verschillende chokers, die ik ook verkoop!

Momenteel verkoop ik velvet chokers in de kleuren zwart, burgundy, roze en khakigroen.
Kanten chokers heb ik in verschillende stofjes in de kleuren zwart, wit en lichtroze.
De afgelopen weken heb ik af en toe eens een foto gedeeld via Instagram van nieuwe chokers die ik gemaakt heb, en daar krijg ik best wel veel reactie op. Superleuk!

Om het allemaal een beetje overzichtelijker te maken vindt je vanaf nu op mijn blog een pagina ‘Chokers for sale’. Daar staan alle chokers die ik op dit moment verkoop. Prijzen varieren tussen de 6 en 7 euro. Bij interesse mag je me altijd mailen via chloevanovermeiren@gmail.com of via een direct message op mijn Instagramaccount. (@chloevanovermeiren)

En voor alle liefhebbers van deze trend onder jullie heb ik goed nieuws! Momenteel geef ik namelijk in samenwerking met Katrien van de blog Universe of K 2 keer een setje van 2 chokers weg! De winactie loopt nog tot komende vrijdag dus vergeet zeker niet op tijd deel te nemen. De giveaway vindt je hier.

 

XOXO, Chloé

 

10 thoughts on “Collection of selfmade chokers (+ GIVEAWAY!)

Geef een reactie

