Webshop Birambi: message in a bottle

cactus4

De dag van vandaag lijkt het soms of alles steeds maar sneller moet gaan. In dit digitaal tijdperk waarin we leven verkiezen we vaak een snelle e-mail boven een brief, wat het toch allemaal een stuk minder persoonlijk maakt. De Nederlandse webshop Birambi wil daar verandering in brengen. Met hun idee van ‘message in a bottle‘ willen zijn back to basics gaan. Hun geschenkjes worden verstuurd in een heel schattig reageerbuisje dat bovendien ook een persoonlijke boodschap bevat.

Een tijdje geleden kreeg ik van oprichters Elbrig en Nikkie de vraag of ik iets wou uitkiezen van hun webshop. Toen ik hun producten zag was ik meteen heel enthousiast. Het idee vind ik heel mooi en bovendien heb ik een zwak voor mooie, simpele dingen. “Enjoy the little things in life” is wat ik altijd probeer te doen en dit sluit volledig aan bij hun filosofie.

cactus1

cactus5

In hun webshop vind je onder andere fijne kettingkjes. Deze ‘mountain necklace’ sprak mij meteen aan. Maar er zijn ook kettingen met hangertjes in de vorm van een cactusje, maan, ananas… Superschattig allemaal!

Wat ik ook heel leuk vind zijn de flesjes gevuld met zeezout, thee of lucky dolls. Hoe leuk is het om zoiets cadeau te krijgen? Ideaal als je nog op zoek bent naar een cadeautje voor een verjaardag of als je iemand gewoon eens wil verrassen.

cactus2

Ik vind het idee achter deze webshop heel creatief en leuk gevonden. Zelf zou ik het super vinden om zo’n mooi flesje cadeau te krijgen. Zo’n beetje dat exciting gevoel dat ik vroeger had als ik een brief van mijn vriendin uit het buitenland kreeg. Het feit dat je een boodschap kan nalaten op het papiertje die, samen met het geschenk, in het flesje zit maakt het nog persoonlijker.

Neem zeker eens een kijkje op hun leuke webshop! Deze vind je hier.

Wat vind jij van dit idee?

liefs, Chloé

10 thoughts on “Webshop Birambi: message in a bottle

Geef een reactie

