Mijn favoriete low budget lipproducten

bloglips2

De laatste tijd raak ik steeds meer in de ban van lippenstift.  Ik heb op dit moment dan ook al een vrij uitgebreide collectie van kleurtjes. Als het op make-up aankomt ga ik graag op zoek naar low-budget producten. Benieuwd wat mijn vijf favoriete low-budget lipproducten van dit moment zijn? Lees dan zeker verder.

Voor dit artikel heb ik vijf lipproducten uitgezocht. Ik heb sowieso niet veel dure make-up producten, dus moeilijk was dit niet. Ik moet er wel bijzeggen dat ik de lippenstiften vooral gekozen heb omdat ik de kleur mooi vind of omdat ze goed aanvoelen. Deze zijn namelijk zo goedkoop dat het maar normaal is dat deze niet de hele dag blijven zitten, en voor die prijs vind ik het dan ook geen probleem om de boel af en toe bij te werken.

DSC06839

Laten we maar meteen beginnen met the place to be voor goedkope make-up: Primark. Deze zachtroze lippenstift kocht ik met weinig verwachtingen, maar toen ik deze probeerde was ik blij verrast. De kleur is subtiel maar heel mooi. De lippenstift voelt ook ongelooflijk zacht en romig aan. Ik moet wel zeggen dat het kleur er anders ziet op mijn lippen dan hoe ze er op de lippenstift zelf uit ziet. Dit is de kleur 01 Bardot Beige van de Moisture Rich Lipstick lijn. Ik weet niet meer de exacte prijs maar ik vermoed dat het wel onder de drie euro is.

lip04

Toen ik onlangs langs ging bij Kruidvat, kocht ik twee lippenstiften van Essence. De eerste lippenstift heeft een wijnrode, diepe kleur. Ik draag deze graag op feestjes of om een all black outfit iets op te vrolijken. Als het op rode lippenstift aankomt verkies ik kleuren die meer naar bordeaux neigen boven felrode lippenstift. Deze lippenstift vind ik wat dat betreft het perfecte kleur. Dit is de kleur 21 très chic uit de Longlasting lipstick lijn.

Ik kocht ook de kleur 06 Barely there, uit dezelfde lijn. Ik ben echt verliefd op deze kleur én de substantie van deze lippenstift. De laatste tijd heb ik deze vrijwel altijd bij me, ik kan dus wel zeggen dat dit mijn favoriete lipstick at the moment is. Barely there is (althans voor mij) die ideale my lips but better kleur. Deze nudekleurige lippenstift voelt bovendien ook enorm zacht aan. Helaas blijven deze twee lippenstiften niet heel erg lang zitten, wat uiteraard wel te verwachten is voor lipsticks van slechts 2euro39.

lip06

Van Primark heb ik ook één van de Velvet matte lipstick crayons in de kleur Wine. Een heel donkere, berry kleur. Ik draag deze niet heel vaak, omdat hij zo donker is, maar dat neemt niet weg dat ik hem ongelooflijk mooi vind. Deze brengt makkelijk aan en blijft, voor die prijs, lang zitten. Hiervoor betaalde ik namelijk slechts 2euro50.

lip05

Iemand die zich de Limited Edition collectie Vampire’s Love van Essence nog kan herinneren? Deze kwam geloof ik uit in 2011. Bij deze collectie zaten twee liquid lipsticks, waarvan ik er één heb in de kleur 02 True Love. Toen ik hem kocht, vond ik hem net iets te heftig. Ik droeg toen nog amper make-up dus zo’n donkerpaarse kleur droeg ik enkel en alleen op feestjes. Een aantal maanden geleden vond ik deze terug en nu is het één van m’n favorieten. Liquid lipsticks zijn nu dé hype dus dat is ook mooi meegenomen.

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie favoriete (budget proof) lippproduct is! Laat me zeker weten, altijd leuk om nieuwe producten te ontdekken.

Ik overweeg trouwens om eens een video op te nemen voor deze blog. Ik besef heel goed dat youtube het langzaamaan aan het winnen is van bloggen en dat snap ik volledig. Youtube video’s van bloggers zoals Vera, Serena, Diana etc bekijken is iets waar ik graag mijn dag mee begin dus lijkt het me dan ook leuk om dit zelf ook eens te proberen. Ik wil namelijk graag eens een shoplog doen maar dit lijkt me veel handiger in videovorm. We’ll see…

xoxo, Chloé

 

 

Geef een reactie

