Paris travel diary part 2

Parijs11

Gisteren liet ik jullie al dag 1 van onze citytrip naar Parijs zien, vandaag volgt dag 2. Op de tweede dag brachten we onze tijd voornamelijk door in de buurt van de wijk Sant-Germain-des-Prés. Rond de middag gingen we richting het 3e arrondissement omdat ik gelezen had dat zich daar een goede tacobar bevindt. We sloten onze dag af met een paar uurtjes shoppen in de buurt van Galeries Lafayette om omstreeks 18u alweer de trein naar huis te nemen.

Parijs17Parijs16Parijs15Parijs20Parijs21

Parijs1


Als er één plaats is die ik bezocht heb op onze citytrip die ik zeker wil delen is het dit: tacobar La Candelaria. Als ik niet had gelezen op de travelblog World of Wanderlust dat dit een must visit is, was ik hier waarschijnlijk zo voorbijgelopen. Superklein en niet speciaal qua interieur, maar zeker de moeite waard als je, net als mij, een enorme liefhebber van Mexicaans eten bent. Hun nachos met guacamole en taco’s zijn zo goed! Gesitueerd in 52 Rue de Saintonge.

Parijs2

Parijs11Parijs10Parijs9Parijs8Parijs4Parijs5Parijs6

xoxo, Chloé

4 thoughts on “Paris travel diary part 2

  1. Axelle

    Hier ook weer zulke mooie foto’s! Parijs is al mooi, maar jij laat het er op foto NOG mooier uitzien 😀 Iets van de Haute Couture Fashion Week gezien die nu bezig is?

    Like

Geef een reactie

