Estée Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume + Bold Volume Mascara

mascara1

Sinds ik een paar maand geleden overgeschakeld ben van low-budgt mascara naar die van Estee Lauder, kan ik niet meer zonder. Ik gebruikte tot voor kort de Sumptuous Infinite Daring Length + Volume mascara, die me heel goed bevalt. Ik was dus heel benieuwd wat de andere mascara’s in hun gamma van effect zouden geven. Dit zijn de Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume en de Sumptuous Bold Volume Lifting mascara’s.

mascara2

De gouden verpakkingen vind ik heel mooi. Op de huls, die heel erg weerspiegelt, staat in het groot het logo van Estee Lauder. Zoals ik van Estee Lauder gewend ben, stralen deze mascara’s echt luxe uit.

DSC05460DSC05467

De borsteltjes van beide mascara’s zijn vrij groot. De mascara brengt gemakkelijk aan, ook op mijn wimpers onderaan en aan de buitenkanten.

esteelauder

esteelauder2
Voor- en na-effect. Op mijn linkeroog heb ik de Extreme Lash Multiplying Volume, op mijn rechter de Bold Volume Lifting.

DSC05317.jpg

Deze mascara’s beloven beide langere, vollere wimpers en een gedurfd valse-wimpereffect met een intense kleur die voor een verleidelijke en stralende oogopslag zorgt. (bron: Ici Paris) Ik heb van mijzelf al vrij lange wimpers (althans, dat hoor ik toch vaak) maar een verleidelijke blik is natuurlijk altijd mooi meegenomen. 🙂

Ik heb de ene mascara op mijn ene oog aangebracht en de andere op mijn ander, maar persoonlijk merk ik niet echt verschil tussen de twee. Ze geven allebei inderdaad dat valse-wimpereffect doordat mijn wimpers een stuk langer en voller zijn. Eén à twee laagjes volstaan hiervoor, ik merk dat als ik er meer aanbreng mijn wimpers een beetje aan elkaar gaan klonteren. Dit is iets dat ik bij de Sumptuous Infinite Daring Length + Volume (met de blauwe huls, voor de Estee Lauder kenners) niet zo snel gebeurt vanwege het borsteltje dat anders is.

Deze mascara is onder andere te koop bij Ici Paris voor 27,45 euro. Het is niet goedkoop, maar als je ziet welk effect het geeft vind ik die prijs wel correct. Tested and approved!

love, Chloé

 

4 thoughts on “Estée Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume + Bold Volume Mascara

  1. AroundSan

    Eigenlijk had ik meer volume verwacht ofzo, haha. Vind hem wel een beetje klonteren, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik dat al snel vind hoor. Mooi effect, maar voor die prijs had ik stiekem meer verwacht. 🙂

    Like

Geef een reactie

