My favorite looks at Cannes Film Festival 2016

De 69ste editie van het jaarlijkse filmfestival in het Zuid-Franse Cannes is weer volop aan de gang en daarbij horen ook de glamoureuze outfits op de rode loper. Ik heb een selectie gemaakt van mijn favoriete looks.

Amal Clooney en Cheryl Cole

Kristina Bazan en Doutzen Kroes

Nicole Warne en Blake Lively

Eva Longoria en Julia Roberts

Ik ben helemaal weg van de outfits van Cheryl Cole en Kristina Bazan. Kristina Bazan is al een paar jaar zo’n beetje mijn favoriete model en ik blijf verrast over hoe ze er telkens weer zo geweldig uitziet. Blake Liveley straalt (wat hadden we anders verwacht?)  in een elegante nude-kleurige jurk en bewijst nog maar eens hoe je er met babybuikje even elegant kan uitzien. Maar het is toch wel Amal Clooney, die dit jaar voor de eerste keer aanwezig is op het festival, die voor mij de prijs van ‘best dressed’ krijgt dit jaar. Ze draagt een lichtgele one-shoulder jurk van Atelier Versace en ziet er uit als een godin. No more words needed.

xoxo, Chloé

Geef een reactie

