Re-decorated my room

13170582_1306384039390090_1082371209_o

Mensen die me een beetje kennen, weten dat ik een zwak heb voor interieurspulletjes kopen. Winkels zoals Flying Tiger, Sostrene Grene en IKEA zijn echt heaven on earth voor mij. Een tijdje geleden liet ik jullie in deze post mijn studentenkamer (of zoals we het hier in Gent zeggen: kot) zien. Ik heb vooral mijn bureautje een beetje opnieuw ingericht, want dat maakt het toch net iets leuker om eraan te werken of studeren. Ik koos ervoor om gebruik te maken van roosjes, en dit aan te vullen met een goudkleurig kader en schattige bokaaltjes/vaasjes. En mijn Victoria’s Secret zakje moest er dan natuurlijk wel bij.

13152603_1306384026056758_1234011691_n

Neprozen: Casa / Potloden: Sostrene Grene / Kader: Flying Tiger / Zakje: Victoria’s Secret / vaasje ‘do all things with kindness’: Sostrene Grene / ‘focus on happy’-mok: gekregen / Glaasje met theelichtje: Sostrene Grene

Eén van de rozen plaatste ik in een lege fles Rose Lemonade. Deze kan je kopen in Albert Heijn. Dit is trouwens zo lekker! (+ de limonade is dan ook echt roze gekleurd, net alsof je roze cava drinkt)

Ik heb vandaag mijn laatste week les en dan zit mijn eerste jaar op de universiteit er al op. Ik kan echt niet geloven hoe snel dat is gegaan! Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen voor de examens en de zoektocht naar een nieuwe studentenkamer. Binnen 3 weken start ik met de examens. Omdat het dus ook mijn laatste week is dat ik in Gent blijf slapen, ben ik van plan om deze week nog een paar hotspots te gaan opzoeken, dus stay tuned!

xoxo, Chloé

 

4 thoughts on “Re-decorated my room

Geef een reactie

