My week in pictures

Deze week had ik de helft van de week vrijaf, dus kon ik volop genieten van het mooie weer. Ik ging shoppen met mijn zus, vierde moederdag op ‘Gent Smaakt’ en kocht een nieuwe gsm. Vandaag laat ik jullie een overzicht zien van waar ik de afgelopen dagen zoal mee bezig ben geweest.

Woensdag heb ik na mijn les afgesproken met mijn zus om wat te winkelen in Gent. Deze foto’s zijn genomen in de winkel Charline’s Closet, dichtbij het Citadelpark. Superleuk winkeltje! Hoe leuk is die koffiebeker?!

Een paar van de foto’s die ik af en toe neem als ik een wandeling maak in Gent, tussen de lessen door. Mijn liefde voor deze studentenstad wordt volgens mij iedere blogpost ietsje duidelijker. 🙂

13153448_1305836502778177_2033795541_n-2

Can I live here, please?

Woensdag kocht ik een nieuwe gsm. Ik schakelde over van mijn Huawei naar een Iphone 5S. In het begin was het heel erg wennen, maar nu ik een beetje beter weet hoe alles in elkaar zit zou ik hem niet meer kunnen missen! En wat doe je dan, als je net een nieuwe gsm hebt? Selfieeeeeees. #sorrynotsorry

13115661_1305821886112972_996971040_n

Gisteren was het moederdag, tijd om mijn lieve mama eens in de bloemetjes te zetten! Omdat het supermooi weer was, besloten mijn zus en ik om een ontbijtje klaar te maken, om zo helemaal in de vakantiesfeer te komen.

13115302_1305821626112998_1961901932_n

’s Avonds gingen we naar Gent, omdat de Korenmarkt de afgelopen week gevuld was met foodtrucks, vanwege Gent Smaakt. Supergezellig, ik heb nu echt ongelooflijk veel zin in de Gentse feesten!

Enkele sfeerbeelden van Gent Smaakt.

Hebben jullie een leuke week gehad?

xoxo, Chloé

One thought on “My week in pictures

Geef een reactie

