Pastels in Berlin

blog134

Deze outfit droeg ik vorige week in Berlijn, waar ik op citytrip was met mijn ouders en zus. Ik ben verliefd op mijn pastelroze jas, die ik trouwens in Berlijn kocht. Op vakantie draag ik het liefst makkelijke kledij dus er onder draag ik een basic grijs t-shirt met een zwarte skinnyjeans en mijn Adidas superstars. Behalve de zonnebril is alles op de foto van Zara.

Deze week komt er zeker nog een reisverslag van Berlijn op de blog. Het waren 3 superleuke dagen waar ik uiteraard weer een heleboel foto’s heb gemaakt. Ik kan niet wachten om jullie het hotel te laten zien waar we verbleven, want dat was stiekem wel het hoogtepunt van het reisje. Stay tuned! xoxo, Chloé

 

4 thoughts on “Pastels in Berlin

Geef een reactie

