Home sweet home

kot8In mijn vorige post konden jullie lezen dat ik sinds een paar weken op kot zit. Ik huur een kleine studio in de stad Gent waar ik vijf dagen van de week doorbreng. Ik ben iemand die gezelligheid heel belangrijk vind dus het eerste wat ik gedaan heb toen ik hier toekwam was mijn kamer inrichten, zodat het helemaal my own place is.

kot10

Dit is wat je ziet als je mijn kamer binnenkomt. Het is en blijft een studentenkamer, dus groot is het helemaal niet. Wel heb ik een eigen badkamer en kitchenette, maar omdat die zich als het ware achter mij bevinden, zie je die hier niet.

kot7

kot9

En hier slaap ik dus. Achteraan mijn bed heb ik meteen mijn kerstlampjes en een paar foto’s gehangen, om het iets persoonlijker te maken.

kot2

kot4

kot5

kot6

kot1

Helaas ziet het er niet altijd zo netjes uit, aangezien ik soms nogal rommelig kan zijn. Maar zo hebben jullie wel een beetje een beeld van waar ik nu zoveel mijn tijd doorbreng.

Liefs,

chloé

5 thoughts on “Home sweet home

Geef een reactie

