Sushi en het einde van de examens

12605350_1231793193515842_2665977423242003950_o

Na anderhalve maand vol stress, vermoeidheid en frustraties zijn de examens dan eindelijk afgelopen. Het was voor mij de eerste keer dat ik examens had op de universiteit dus het was allemaal nog heel erg wennen, die groten pakken en de manier waarop de vragen gesteld worden. Nu heb ik een week vrij, en het feit dat ik nu alles kan doen waar ik tijdens de examens geen tijd voor had maakt mij zo blij. De ene film achter de andere bekijken, mijn kleerkast opruimen, een nieuwe serie beginnen, foto’s maken voor mijn blog… En dat allemaal zonder dat ik het gevoel heb ik dat ik eigenlijk iets anders (lees: studeren) zou moeten doen, za-lig.

DSC038266DSC03856

De eerste dag van mijn lesvrije week heb ik in ieder geval al gevuld met leuke dingen. Nadat ik rond de middag ben opgestaan, heb ik de laatste Pretty Little Liars aflevering bekeken. (Nog PLL-fans hier?) Daarna had ik zin om wat te koken, dus besloot ik sushi te maken. Normaal maak ik sushi gewoon met avocado, maar deze keer gebruikte ik komkommer, stukjes omelet en ajuin om het op te vullen. Ik heb de rijst ook nog besprenkeld met een mix van komkommer en zure room, wat de rijst wat extra smaak gaf.

Hoe schattig zijn dat olifantje en die kaarsjes trouwens? Het zwarte olifantje vond ik in de Primark en de kaarsjes zijn van H&M home. Ik hou echt enorm van die palmbomenprint en in combinatie met het zwarte olifantje (+ de sushi) geeft het mij zo’n vakantiegevoel.

Liefs,

chloé

One thought on “Sushi en het einde van de examens

Geef een reactie

