Kerst- en verjaardagscadeautjes

4

Afgelopen vrijdag ben ik negentien jaar geworden, en daar horen natuurlijk ook wat cadeautjes bij. Ook mijn kerstcadeautjes had ik nog niet laten zien, doordat ik het zo druk had met de examens. Ik heb een heleboel leuke spullen gekregen, dingen die op mijn verlanglijstje stonden maar ook een paar dingen waarvan ik echt niet verwacht had dat ik ze zou krijgen. Dan denk ik vooral aan het cadeau dat ik van mijn ouders voor mij verjaardag kreeg… Benieuwd?

2

3

6

8

17

18

19

Kerstmis vieren wij voornamelijk met de familie, wij doen dat door een briefje te trekken met de naam van de persoon waarvoor je dan een cadeautje moet kopen. Bij de ene kant van mijn familie kreeg ik het boek To Kill a Mockingbird van Harper Lee. Waarover dit boek gaat weet ik niet, maar ik had al een paar keer gelezen dat dit een aanrader is. Ik verlang dan ook heel erg naar mijn lesvrije week, zodat ik eindelijk eens kan beginnen lezen!

Aan de andere kant van de familie kreeg ik een mooie, burgundykleurige bralette van Monki, deze had ik op mijn verlanglijst staan. Deze kreeg ik ook in het mintgroen. Ik hou zo veel van bralettes! Dit donkerrode kleur vond ik dan ook prachtig.

Op de foto’s kan je ook een aantal producten van Rituals zien. Deze kreeg ik van mijn lief.  Die geurtjes van Rituals zijn echt heaven, ik kan daar echt niet genoeg van krijgen! Van hem kreeg ik voor mijn verjaardag ook superleuke cadeautjes: een rode roos, een gouden ketting, chocoladehartjes en nog een paar dingetjes.

En, last but not least, kreeg ik van mijn ouders een nieuwe laptop: een MacBook Air! Ik had dit helemaal niet verwacht. Ik ben iemand die op dat vlak helemaal niet het beste van het beste wil, ik was evengoed blij geweest met een tweedehands laptop! Maar om dit te krijgen.. da’s natuurlijk superleuk! Ook enorm handig, aangezien ik op de universiteit vaak lessen heb waar we enorm veel moeten noteren, en mijn oude laptop dat niet aankon wegens de batterij die hoogstens een kwartiertje meegaat en het feit dat hij enorm veel lawaai maakt. Het is wel allemaal nog heel erg wennen, aangezien dit mijn eerste product is van Apple.

Ik had niet verwacht dat ik zulke cadeautjes ging krijgen, alhoewel mijn familie en lief ondertussen wel weten wat ik leuk vind. Ik ben hen alleszins heel erg dankbaar!

Liefs,

chloé

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Kerst- en verjaardagscadeautjes

Geef een reactie

