DIY: branch necklace holder

diy1
Wat ik de laatste tijd enorm veel draag zijn simpele gouden of zilveren kettingen. Het probleem daarbij is dat die ongelooflijk snel in de knoop geraken. Daar wou ik een oplossing voor en dit is ze: een kettinghouder gemaakt van een tak! Heel simpel, maar superhandig.diy2

diy3

diy4

diy5

Wat ik gedaan heb is een wit touwtje vastgemaakt aan een dunne tak (sommigen mensen vinden een iets dikkere tak mooier, maar ik wou het simpel houden). Dat heb ik gewoon met plakband vastgemaakt aan mijn muur. Zó makkelijk!

Kettingen (v.l.n.r.): STAMPSS_C, New Look, New Look, Primark, Brandy Melville

Ik zit momenteel al in week 2 van de 4 van mijn examenperiode. Ik heb al 3 examens achter de rug, waarvan 2 niet zo goed gingen. De komende weken wil ik dus extra hard mijn best doen, wat helaas ook betekent (nog) minder bloggen.

MAAR ik heb een heleboel superleuke ideeën klaarstaan, blogposts in mijn concepten, waarvan ik niet kan wachten om ze met jullie te delen! Zo wil ik onder andere nog mijn cadeautjes tonen die ik in de kersttijd gekregen heb, heb ik een superleuke DIY klaar staan, en overweeg ik het om een winactie te houden. Stay tuned 😉

En….vrijdag ben ik jarig! Ik wordt op 15 januari 19 jaar. (zo oud!) De dag zelf wordt waarschijnlijk niet erg speciaal aangezien ik de dag erna examen heb, maar ik kijk wel uit naar de cadeautjes en verjaardagswensen.

Liefs

naamtje

 

 

7 thoughts on “DIY: branch necklace holder

Geef een reactie

