Het is kerstmis!

17

Lieve lezers, hierbij wil ik jullie graag een heel vrolijk Kerstfeest wensen! Ik heb hier enorm lang naar uitgekeken, en nu is het eindelijk zo ver. Gisterenavond heb ik Kerstmis gevierd met de ene kant van mijn familie, en vanavond gaan we langs bij de andere kant. Voor mij staat Kersmis gelijk aan gezelligheid met de hele familie, cadeautjes en (veel te veel) lekker eten.

1415

Hoe schattig is deze kerstbal? Toen ik vorig jaar een weekendje naar Disneyland ging, kon ik deze echt niet laten liggen. Ik heb altijd al een zwak gehad voor Tinkelbel, dus dat maakt onze kerstboom toch een beetje persoonlijk. Voor de rest hebben we kerstversiering in witte en zilveren kleurtjes, een tijdloze combinatie.

Deze week kan je nog een (late) kerst-DIY verwachten, en een iets persoonlijkere post over wat ik vond van het afgelopen jaar.

Liefs,

naamtje

 

4 thoughts on “Het is kerstmis!

Geef een reactie

