Decorating my room for Christmas

8

Ik kan bijna niet geloven dat het binnen 3 (!) dagen Kerstmis is. Voor mij is de maand december zonder twijfel de mooiste van het jaar. Warme chocolademelk drinken bij het haardvuur, de straten die sfeervol verlicht zijn, kerstmarkten bezoeken om cadeautjes te kopen, van ’s ochtends tot ’s avonds kerstmuziek op de achtergrond… Ik heb in januari voor de eerste keer examens op de unief, maar toch probeer ik nu en dan eens wat tijd te nemen om in de kerstsfeer te komen. Daarbij hoort natuurlijk ook het gezellig maken van mijn kamer.

Ik heb dit jaar wat extra moeite gedaan aan mijn kamer. Achter mijn bed hangen sowieso al het hele jaar door sfeerlampjes, maar ik wou toch net ietsje extra om het wat gezelliger te maken tijdens die vele uren studeren.

4
Kussens: Primark / lampjes: Primark / Bedovertrek: Ikea

1

2b

5
Lampjes: Hema

9

9c
Ketting van vilten rendiertjes: Hema

6

9b

Love
naamtje

 

9 thoughts on “Decorating my room for Christmas

Geef een reactie

