Autumn favourites

4
Bronzer – Guerlain | Lipstick – Chanel | oorbellen – Topshop | Mascara – Estรฉe Lauder

Ik hou echt enorm veel van de herfst. De dagen die korter worden, de nachten langer en kouder, Halloween, ’s avonds warme chocolademelk drinken voor het de haard, beseffen dat Kerstmis steeds dichter bijkomt (!)… om nog maar te zwijgen van de prachtig gekleurde natuur. Hierboven een collage van een aantal make-up producten die ik de laatste tijd vaak draag + een paar oorbellen die ik een paar weken geleden kocht in Londen. Als het op make-up aankomt probeer ik meestal budget free te shoppen, maar ik merk een enorm verschil met iets duurdere items. Vooral de mascara van Estee Lauder kan ik zeker aanraden. Toen ik deze voor het eerst aandeed was ik meteen verkocht. De lipstick van Chanel heb ik al een tijdje, maar het donkerrode kleur vind ik nog steeds prachtig en ik vind ‘m dan ook perfect voor deze tijd, ideaal om te combineren met zwarte of camelkleurige kledingstukken.

4 thoughts on “Autumn favourites

  1. glasmetwater

    Welke kleur is de lipstick van CHANEL exact? Ben erg benieuwd, want ben al een tijdje op zoek naar een nieuw kleurtje, en deze ziet er inderdaad erg leuk uit voor de herfst/winter. De shocking mascara van Yves Saint Laurent is mijn favoriet, raad ik je ook echt aan! =)

    Like

Geef een reactie

